DS 4: UPGRADE TO 'FRENCH CLASS'

De DS 4 toont zijn ongelooflijke comfort en uitdagende design.

Parijs, 16 oktober 2023

« Paris turned upside down ». Wanneer de grond de lucht wordt en de lucht de grond, rijdt de DS 4 op een wolkentapijt boven een tot nu toe ongezien Parijs…In deze omgekeerde wereld, vol dromerige omgevingen gevuld met heteluchtballons, vuurwerk en iconische momenten verkent u deze wereldstad vanuit de lucht. Bovendien toont de DS 4 zijn ongelooflijke comfort en gedurfde ontwerp en worden zijn onderscheidende kwaliteiten benadrukt: de cameragestuurde ophanging, de sublieme geluidsisolatie, de verfijnde materialen en de overige geavanceerde technologieën in de auto, zoals nachtzicht.  De melodie van ‘Cheek to Cheek’ begeleiden deze ingenieuze film.

 

De muziek, in 1935 gecomponeerd door Irving Berlin, werd voor het eerst uitgevoerd door topdansen Fred Astaire en Ginger Rogers in ‘Top Hat’. Pas daarna werd het nummer wereldwijd bekend dankzij Louis Armstrong en Ella Fitzgerald. De uitvoering voor deze film met de DS 4 in de hoofdrol is gearrangeer door Flavio Ibba en Paolo Fedreghini, met als doel deze melodie te combineren met de wereld van stilte.

« Met 'Upgrade to 'French Class'', toont DS Automobiles haar expertise op het gebied van comfort en verfijning, eigenschappen waarmee ook de DS 4 zich weet te onderscheiden. Deze poëtische nieuwe film, waarin de DS 4 Parijs 's nachts doorkruist, illustreert en benadrukt deze eigenschappen. De ideale kans om nieuwe perspectieven te ontdekken op  het definiëren van comfort »

Olivier François, CEO DS Automobiles

Reizen blijft het belangrijkste thema rondom de DS 4 en ‘Upgrade to French Class’ is de tweede reclamefilm waarin deze compacte hatchback de hoofdrol speelt. Eerder stond hij centraal in de campagne « When technology dreams of trave » uit 2021.

 

In de nieuwe campagne « Upgrade to French Class » wordt bovendien de nieuwe merksignatuur van DS Automobiles geïntroduceerd. Na ‘Spirit of Avant-Garde’, dat sinds 2014 bestaat, wordt het logo van DS Automobiles voortaan vergezeld van de slogan ‘Travelling is an Art’. Deze nieuwe signatuur presenteert reizen als een manier van leven en een vorm van artistieke expressie. Het toont reizen in zijn meest creatieve, fantasierijke en nieuwsgierige vorm, terwijl het tegelijkertijd de nadruk legt op cultuur en inspiratie.

 

De DS 4 mag rekenen op warme belangstelling van de pers en DS Automobiles kreeg al meerdere awards uitgereikt voor dit specifieke model, waaronder de prijs voor de mooiste auto van het jaar tijdens het International Automobile Festival 2022. De DS 4 is in 2023 bovendien de bestverkochte compacte premium hatchback van Frankrijk.