DS SOS & Assistance

Noodoproep en pechhulpoproep

Hulp op het moment dat u het nodig heeft.

DS SOS & Assistance is een noodhulp- en assistentiedienst met geolokalisatie.

Bij een ongeval of andere noodsituatie die dringende actie vereist, kan de juiste ondersteuning worden gestuurd.

De dienst is 24/7 beschikbaar en inbegrepen bij de aankoop van uw DS. Er zijn geen abonnementskosten aan verbonden.

Standaard of optioneel op alle DS-modellen 

U ook zelf de hulpdiensten waarschuwen door 3 seconden op de rode SOS-knop te drukken, bijvoorbeeld als u getuige bent van een ongeval of als dringend medische hulp nodig is.

Een soortgelijke druk op de "DS" knop brengt u in contact met de hulpcentrale.

Services op maat

MYDS App

Toegang tot alle Only You-services vanaf uw smartphone

Updaten van het multimediaysteem

Het wegennet is continu in ontwikkeling. Om bij de navigatie rekening te houden met deze veranderingen kunnen de kaartgegevens van het DS Connect Nav-systeem van uw DS maximaal tweemaal per jaar worden bijgewerkt (indien beschikbaar). Deze updates worden bij een onderhoudsbeurt gratis uitgevoerd door uw DS-dealer. Bij onze nieuwste modellen gebeurt dit automatisch. Raadpleeg uw DS-dealer of de klantenservice (0800-1955) voor de beschikbare updates.

MyDS App

Toegang tot alle Only You-services vanaf uw smartphone.

Maintenance e-book

Houd eenvoudig overzicht over het onderhoud van uw DS met het digitale onderhoudsboekje "Maintenance e-Book" dat beschikbaar is via de MyDS App. Neem contact op met uw DS Expert Adviseur om het te laten activeren.